De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS20B75ACR5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

B 22-02-2024

Topper!

Geschreven voor: Samsung VS20B75ACR5

Dankzij goed advies bij de mediamarkt deze aankoop gedaan. En we zijn er super blij mee. Hij werkt vele malen beter dan een dyson. Fijn in de bediening makkelijk in gebruik en goede zuigkracht. Het is ook fijn dat je een extra losse accu kunt kopen als je bijv heel lang/veel moet stofzuigen

Pluspunten

• Fijn dat je losse accu kunt bij kopen
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel verschillende hulpstukken

Weiver20 20-11-2023

Leuk voor erbij, niet als hoofdstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20B75ACR5

We kregen de kans om deze stofzuiger een aantal weken te testen. Omdat we nog geen ervaring hadden met een stofzuiger zonder zak en snoer waren we erg benieuwd. De stofzuiger is erg handzaam en absoluut niet zwaar. Er worden diverse hulpstukken meegeleverd, waarmee je de stofzuiger als kruimeldief of reguliere zuiger kan gebruiken. Zo is er een smalle zuigmond, een voet voor harde vloeren en een voet voor zachte vloeren. De stofzuiger is goed te gebruiken voor iemand die lang is (ca. 1,90m) en is bovendien niet zwaar. De stofzuiger ziet er verder leuk uit en kan fijn opgehangen worden aan een muurbeugel.

De stofzuiger heeft 4 standen, waarbij de meeste zuigkracht in standen max en jet zit. De andere 2 standen blijken redelijk nutteloos. Ze zuigen net wat stof op. Zeker als de stofzuigerbak nog niet halfvol zit dan kan je het met die standen wel vergeten. En ook als je wat rigoureuzer wil zuigen zal je al gauw voor de max, of liefst de jet, gaan. Jammer genoeg is het zuigen op die standen ook zo klaar. De accu is al na enkele minuten leeg. En dat op een ruimte waar vooral harde vloeren zijn. Bijladen van de accu duurt bovendien erg lang. Je zou dus haast een extra accu bij moeten kopen. De opvangbak voor vuil is eenvoudig leeg te maken, net als het schoonmaken van de filters.

Pluspunten

• Zakloos
  • Snoerloos
  • Veel accessoires
  • Zakloos
  • Snoerloos
  • Veel accessoires

Minpunten

• Accuduur
  • Zuigkracht bij nog geen halfvolle bak
  • Accuduur
  • Snoerloos (door lage accuduur)
  • Zuigkracht bij nog geen halfvolle bak

b*******@h********** 17-11-2023

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20B75ACR5

Ik heb de steelstofzuiger enkele weken mogen testen. Waarbij ik heel tevreden ben over het apparaat. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Zelfs de kattenharen die mijn vorige steelstofzuiger met moeite weg kreeg, worden door de Samsung Jet goed opgezogen. Verder is het apparaat licht, waardoor deze makkelijk in het gebruik is.

De punten die ik minder vind zijn de batterijduur, het niet hebben van verlichting in de zuigermond, de niet beweegbare buis voor onder de banken.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gewicht
  • Goed tegen kattenharen

Minpunten

• Batterijduur
  • Geen verlichting stofzuigermond
  • Buis is niet beweegbaar

Jolijn 15-11-2023

Handige stofzuiger voor de snelle klusjes!

Geschreven voor: Samsung VS20B75ACR5

Wij hebben de draadloze Samsung Jet 75E Complete een paar weken getest. De zuigkracht van de Jet 75E Complete is top en kan moeiteloos vuil en stof op verschillende oppervlakken aanpakken. Ook handig is het feit dat je de batterijen kunt wisselen, dus je hoeft niet te wachten tot ze zijn opgeladen. Hierdoor kun je langer schoonmaken en de klusjes grondiger aanpakken. De functie die aangeeft wanneer er iets vast zit is goud, dat was bij mijn vorige stofzuiger altijd zoeken!

Pluspunten

• Geeft aan als er iets vast zit
  • verwisselbare batterij
  • design
  • zuigkracht

Minpunten

• opladen duurt lang
  • wat zwaar
  • oplader kan alleen via de houder

Daan 14-11-2023

Goede Stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20B75ACR5

Het gebruiksgemak van deze stofzuiger is fijn, het is relatief lichte stofzuiger die goed zijn werk doet.
Onhandige hoekjes in huis of bijvoorbeeld de trap is fijn stofzuigen door middel van de extra accessoires die erbij zaten. Zelf heb ik thuis een laminaat vloer, dit was fijn stofzuigen. ook ons kleed van geweven wol was goed te doen met dezelfde kop.

Na het stofzuigen kon leeg ik hem altijd, dit omdat ik een ander merk stofzuiger gewend was met een kleinere opvangbak voor het stof en ander vuil. bij deze stofzuiger zit een grote opvangbak, waardoor het niet meer nodig is om hem na iedere keer stofzuigen te legen.

Ook kwam ik qua batterijduur goed uit, ik kan er 3 verdiepingen mee doen van een standaard rijtjeshuis.

het opladen is vrij simpel door hem in de houder te klikken waarmee de stofzuiger aan de muur hangt. op de accu zitten 3 lampjes waarmee die aangeeft hoe vol die zit.

Pluspunten

• Mooi disign
  • Grote opvangbak
  • Goede accu

Minpunten

• Niet uitschuifbare steel

Chantal13 14-11-2023
Geschreven voor: Samsung VS20B75ACR5

Wij mochten deze draadloze steelstofzuiger testen en ik moet zeggen dat hij positief verrast. In de hoge stand stofzuig ik met gemak de hele woonkamer en net zo goed als met de traditionele stofzuiger. Hij is lekker licht en heeft een makkelijk bedieningspaneel. Enige wat ontbreekt voor mijn gevoel is een lamp in de zuigkop maar dat kan ook komen omdat ik dit gewend was van onze oude… je kan natuurlijk gewoon het licht aanzetten wanneer je gaat stofzuigen. Mooi design en rustige kleuren.

Pluspunten

• Licht
  • Lange batterijduur
  • Zuigt goed

Minpunten

• Geen lamp in de zuigkop